reede, 12. märts 2021

Kuidas läheb ja kuidas edasi võiks minna?

Ja ongi käes järjekordne reede. Töönädala lõpp jälle paistmas. Nagu ma siin ühes oma eelnevas postituses kirjutasin, siis minu elutempo on viimase seitsme päeva jooksul üsna palju muutunud. Kõik poolikud lisatööd ja lisaampsud lõpetasin ma eelmisel nädalal kenasti ära ja nüüd alates eelmise nädala laupäevast olen täie hooga oma põhitööl ületunde vihtunud. Töö lippab, keskendumisvõime jälle laes ja tulemused on silmaga näha. Kuigi vaikselt on esmane väsimus ka hakanud tekkima, siis tegelikult see rahulolu nendest töövõitudest annab seda vaimujõudu rohkelt juurde. Nädalaga 20 ületundi, mis järgmise kuu alguses juba praeguse seisuga korraliku lisasumma toob. Ja oi, kui väga mul seda ju tegelikult vaja on.

Inimene on üsna hea kohaneja. Kui alguses tundubki mingi tempomuutus ehk üle mõistuse karm ja tahab rajalt maha tirida, siis vaikselt selle kõigega harjudes tekib teatav rutiin ja polegi enam nii hull midagi. Kui ma sel kuul paar nädalat veel sarnast tempot suudan hoida, siis võin isegi aprillikuu eelarve lõpuks ära täita. Asi, millest ma siin paar nädalat tagasi veel isegi unistada ei julgenud. Eks näis muidugi, kuidas reaalne olukord kujuneb.

Kui jätkusuutlik selline töötempo üldse olla saab? Pikas plaanis ilmselt mitte väga. Aga ühe lubaduse ma endale siiski andsin - pühapäevad on ja jäävad puhkepäevadeks. Siis ei tee sekunditki tööd. Ilma selleta vist põleksin küll kiiresti läbi. Hetkeseisuga on näha, et selline töökorraldus võiks kesta kuskil mai lõpuni ehk siis kokkuvõttes ligikaudu 3 palgapäeva peaks mul sellise väikese boostiga olema. Ning kui nii edasi mõelda, siis selleks ajaks on juba juuni käes, suur suvi. Küllap on ka koroonanumbrid alla tõmmanud, päevad päikest täis, elu kui lill. Ning pikem puhkus ka siis juba kiviviske kaugusel. Ehk siis kokkuvõttes võiks see plaan vähemalt 3-kuu lõikes üsna jätkusuutlik olla.

Tunnistan samas ausalt - blogile pole ma viimasel ajal enam üldse peaaegu mõelda jaksanud. Lihtsalt pole aega ega ka jaksu. Aga päris unarusse ma seda kindlasti ei jäta ja kui vähegi midagi põnevat juhtub, siis annan kohe jooksvalt siin teada ka. Ning samuti ei kao mitte kuhugi ka filosoofilisemad postitused. Üht järjekordset küsitlust olen ma ka kokku panemas, koos auhinnaga seekord! Seega, püsige lainel. Kevad juba koputab ukse taga, oleks aeg ta sisse lasta ja see talv minema saata, eks ole.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar