reede, 1. oktoober 2021

Teistmoodi numbripostitus

Kui ma eelmisel sügisel oma blogiga alustasin, siis polnud mul tegelikult mitte mingeid ootuseid selle edukuse või loetavuse suhtes. Ma lihtsalt tahtsin oma loo kuhugi talletada. Pigem mõtlesin, et no kui keegi seda lugema satub, siis on ju tore. Aga kui ei satu, siis pole ka hullu, vähemalt saan oma tunded ja mõtted hingelt ära.

Seega, kokkuvõttes ei saa kuidagi öelda, et see klikkide ja külastuste arv mu ootusi oleks ületanud. Sest mul lihtsalt polnud neid. Kindlasti ei saa minust aga niiöelda elukutselist blogijat. Hetkeseisuga arvan, et see jääb mu ühekordseks projektiks. Aga sellegipoolest meeldib mulle kõik, mis sellega seondunud on. Ning kuna ma olen juba lapsest saati paras statistika ja numbrite hull, siis tahaksin siinkohal jagada erinevaid numbreid, mis siis see blogi veidi üle aasta jooksul kaasa on toonud - nii rahanumbreid kui külastusnumbreid tuleb nüüd kamaluga.

Alustaks kohe kõige põnevamast. Kui palju see blogi mulle siis reklaamitulu ka toonud on? Esimest korda hakkasin ma blogist kui võimalikust tuluallikast mõtlema siis, kui olin mingi kuu aega neid postitusi siia treinud. Keegi vist lihtsalt kuskil kommentaariumis kirjutas, et võiksin seda kaaluda. Nii saigi siis Google AdSense'i loogika endale selgeks tehtud, vajalikud kontod ja värgid loodud ning siis algas ootamisprotsess. Sest ega uuel tulijal niisama lihtne pole seda heakskiitu saada. Küll ei sobinud mu kujundus neile või ei sobinud muud detailid, läks vist oma 2-3 avaldust enne kui lõpuks see "jah" kätte tuli ja sain oma blogisse esimesed reklaamid. Esimesed paar kuud olid selles mõttes muidugi vaevalised, et pidevalt sain ma "illegal clicks" hoiatusi ja siis pandi mul see teenus jälle pausile. Aga nüüd alates veebruarist-märtsist pole enam selle kõigega probleeme olnud ja raha vaikselt muudkui tiksub. Ühel hetkel, kui mul selle AdSense'iga suuremad jamad olid, sain vihje, et on olemas ka teisi teenusepakkujaid. Nii saigi liitutud ühel hetkel SmartAd programmiga ning ka need on rahulikult sendikesi mulle juurde tiksutanud. Ja nüüd siis selle numbri juurde (detailsem info allpool olevas tabelis) - 30.09.2021 kell 23:59 seisuga on see blogi mulle reklaamiraha sisse toonud 779,43 EUR. Mul ei ole tegelikult õrna aimugi, kas see on suur summa või mitte, aga mind on see kahtlemata väga palju aidanud. Võibolla sellise nišiblogi kohta igati hea tulemus.

Järgnevalt siis natuke külastajate arvust. Siin on väga suureks mõjutaks olnud loomulikult meediakajastus. Ennekõike siis Delfi, Ärileht. Kui seal ikka artikkel ilmub, siis on need arvud täiesti laes. Samuti on mulle loodud oma nurgake ka rahajutud.ee keskkonnas, kus teatava regulaarsusega mu postitusi jagatakse ning ka see avaldab mõju. Lisaks siis ka mu enda poolt mõjutatavad Facebooki gruppides jagamised jne. Lõpuni korrektsed need numbrid samas ei ole, sest Google Analyticsiga sain tuttavaks alles siis, kui olin juba paar nädalat blogitanud. Seega algusest on ilmselt mõned tuhanded klikid puudu. Aga see ei muuda suurt pilti. On nagu on - 40700 unikaalset külastajat/seadet ja 304296 klikki. Kõige vägevamaks kuuks oli 2020. aasta detsember, mil siin käis lausa 10868 erinevat inimest.

Kolmas numbrihulk, millest ma rääkida tahaksin, on Bondora ülekanded. Sisuliselt oli see "projekt" mul aktiivne 5 kuud kuni selle hetkeni, mil sain teada, et ma saan uue töökoha ja suurema palga peale. Siis peitsin info selle kohta ära. Kokku tehti minu Bondora kontole 45 ülekannet, kogusummas 1506,62 eurot! See on lihtsalt ulme, imeline. Suur suur aitäh teile kõigile selle eest. Kahjuks või õnneks pole mul õrna aimugi, kes need inimesed olid, aga teadke, et ma olen teile kõigile kogu südamest väga tänulik. Te olite mu jaoks olemas, kui mul oli tõeliselt raske.

Ning lõpetuseks panengi siia siis ülevaatliku tabeli kõigist neist numbritest, mida välja tõin. Kuna uus kuu on alanud, siis peagi on oodata ka tavapärasemaid numbripostitusi - kuuülevaade ja ka värskendatud kohustuste tabel. Püsige lainel!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar