neljapäev, 17. juuni 2021

Juuni 2021 numbrites

On aeg järjekordne kuu numbrilises keeles kokku võtta. Kõik arved on kenasti taaskord ära makstud ja samm-sammu haaval siis need laenusummad muudkui vähenevad. Eks mul on selle kõigega seoses tekkinud ka väike dilemma. Kas tasapisi tõsta ikkagi igakuist elukvaliteeti või panustada igal võimalikul võimalusel iga vaba euro ikkagi võlgade tasumisele. Teatud mõttes olen justkui oma maratonijooksu keskpaika jõudnud, kus rütm on hea ja kontrolli all ning käimas on tuim ja rutiinne töö finišisse jõudmise nimel. Ning küsimus ongi kokkuvõttes selles, kas motiveerida end aegajalt mõne mõnusa präänikuga või pigem teha tempokamaid sutsakaid. Väga suur maratonispetsialist ka tegelikkuses ei ole, seega ega ma pikas plaanis ei oskagi öelda kumb variant nüüd mõistlikum ja jätkusuutlikum oleks. Miski loogika ütleb samas, et stabiilne ja hea tempo on vist ikkagi see kõige parem variant. Üle ei maksa pingutada ei präänikute ega ka kiirustega mängimisega.

Aga tavapärane numbriskeem on siin. 

Suurusjärgud on kuust kuusse üsna sarnased. Aga eks nad ajapikku peaksid ikkagi järjest paremaks ja paremaks minema. Juulis näiteks lõppebki üks järelmaks ja saab ühe kohustuse (ca 33 EUR) jälle maha kriipsutada.

Tahaksin siinkohal ka suured tänusõnad saata inimesele, kes on vist minu Bondora ülekandeid nii tõsiselt võtnud, et selles osas lausa püsikorralduse teinud, sest juba mitmendat kuud järjest laekub just 5. kuupäeval 10 eurot sinna kontole. Suur suur aitäh selle eest!

Nüüd mõne sõnaga siia postituse lõpetuseks ka pensionisambast. Teadupärast on rahade laekumise kuupäev järjest lähemale jõudmas, vaevalt 3 kuud ongi veel selleni jäänud. Mõtlesin, et hakkan siia numbripostituste sisse ka seda seisu fikseerima, kui palju mul seal kontol ikkagi raha on ja kui palju on lootust septembris sealt kätte saada. Seis on tegelikult ikka päris hea. Praegusel hetkel on mul seal raha 24435,43 eurot. Võrdlusena võin tuua, et pool aastat tagasi oli see summa ligikaudu 3000 eurot väiksem (ning kuna ma oktoobris katkestasin osakute lisamise, siis on see vahe tulnud puhtalt fondiosakute hinna kasvu pealt). Kui väljamakse peaks toimuma täna, siis saaksin oma pangakontole 19548,34 eurot. Ei saa salata, et olen üsna elevil nende summade peale.

Aga sellega lõpetaksin tänase postituse. Muideks, kui te pole veel märganud, siis ka teised võlablogijad on teatavast vaikusest ärganud ja uued postitused on tulnud nii AMOVilt, KahVõlgult kui ka Võlglase Päevaraamatult. Kahjuks on pikem vaikus tabanud aga Vaikuse hetkede blogijat (ehk siis Eva-Liinat). Kulisside taga olen üsna aktiivses suhtluses olnud Joel-Gustaviga ja hea meel on selle üle, et tal läheb järjest paremini ja paremini, ta on oma asjad ikka mõnusalt kontrolli alla saanud. Detailsemalt ma paraku vähemalt esialgu rääkida ei tohi, aga kui aeg küps, siis küllap saan neid asjugi jagada. 

Ees on kuumad rannailmad tulemas. Nautigem seda suve, mida meie põhjamaises kliimas ju nii harva ette tuleb. Võitlused jätkuvad.

4 kommentaari:

  1. Vabanev 33€ edaspidi Bandorasse? Refinantseerimise kohta on edenemist?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Refinantseerimise asju pole viimastel kuudel enam nii aktiivselt ajanud. Kogu see töökohavahetusega seonduv on lihtsalt suure osa mu energiast ja ajast endale röövinud. Pigem töötan end vaikselt uues kohas sisse, jälgin kuidas igakuiselt need seisud kujunevad ja siis hakkan uusi läbirääkimisi pidama. Uue töökoha tõttu ma koheselt laenuandjatele niiehknaa väga atraktiivne ei ole. Selle vabaneva 33 euro osas pole ka veel konkreetselt asju paika pannud. Kaunist suve! :)

      Kustuta
  2. Eva-Liina vaikuse hetk on tõepoolest liiga pikaks veninud.

    VastaKustuta