teisipäev, 16. märts 2021

Võlglase Päeviku/Võlglase Blogi viktoriin, auhinnaga!

Ühes oma eelmises postituses rääkisin sellest, kuidas on võimalik oma arvamuse avaldamisega lisaraha teenida. Kuna just täna potsatas mu postkasti järjekordne 10-eurone kinkekaart Norstatilt, siis otsustasin selle mängu panna oma lojaalsete blogilugejate vahel. Selleks olen koostanud ühe väikese kümne küsimusega viktoriini, mille vastused on kõik leitavad siinse blogi veergudelt. Igapäevastele lugejatele peaks samas need küsimused ilmselt ka ilma otsimata üsna lihtsad olema. Selles viktoriinis küsin lisainfona ka teie e-maili aadressi, aga selle osas pole vaja karta, et ma seda kuidagi kuritarvitaksin. Seda vajan ma lihtsalt selleks, et saaksin võitjaga ühendust võtta. Seda ma ei avalda mitte kuskil, mitte kuidagi ja samuti ei hakka ma sellele aadressile mingit spämmi saatma. Aga ega siin muud ei olegi, link viktoriinile on siin - https://forms.gle/dnJwuD6DfDhMzKox7

Loomulikult, kui 100% õigeid vastuseid tuleb rohkem kui 1, viin läbi loosimise. Võitja selgub igal juhul. Mäng lõpeb 31.03.2021 kell 23:59. Tähelepanu, valmis olla, läks!

Seekord ma teid Võlglase Päevik/Võlglase Blogi Facebooki lehega liituma ei meelita, aga loomulikult on iga uus jälgija teretulnud ka seal! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar