pühapäev, 27. detsember 2020

Vaimuturgutus

Selleks aastaks on siis jõulud läbi. Lõpuks saabus ka see kauaoodatud lumi ja Eestimaa muutus praktiliselt mõne hetkega tõeliselt kauniks ja maaliliseks. See mõjus vaimule kuidagi nii turgutavalt ja rahustavalt. Mõnus.

Tahaksingi natuke mõtiskleda vaimust ja natuke ka mõistusest. Selle aasta jõulud olid minu jaoks hoopis teistsugused. Ma suutsin ennast vaimselt täiesti välja lülitada igasugustest probleemidest ja muredest. Kogu see võlakoorem, mis minuga väga intensiivselt ja äkiliselt kaasas käib, oli kuidagi minust kuskile eemaldunud. Ma ei mõelnud sellele praktiliselt 48 tundi mitte hetkekski. Ma puhkasin vaimu ja turgutasin mõistust. Võimalik, et kogu see mu vaimne ja finantsiline kriis on minus käivitanud ka mingi enesekontrolli. Sest ilma selleta ma põletaksin ennast selles lakkamatus stressiseisundis lihtsalt läbi. Kuskilt sisemusest on välja roninud enesealalhoiuinstinktid, mis annavad mulle mõista, et ma ei saa elada niimoodi, et ma muudkui muretsen ja käin oma plaane läbi. Ma pean hakkama ennast hoidma ja samas pean hakkama ka ennast tunnustama selle eest, mis juba ära tehtud. Ma ju olen oma seisu ära kaardistanud, ma olen end kurssi viinud seadustega. Ma tean oma õiguseid ja samas ka kohustusi. Mul on enamvähem teada ka kogu see finantside hulk, mis mul kõige selle jaoks kasutada. Ja mis kõige tähtsam antud olukorras - mul on olemas korralik töökoht.

Kaks päeva ma ei lugenud sisuliselt isegi kirju ja ei uurinud blogi statistikat, ei tundnud huvi, mis kommentaare mulle jäetud on. Soovitan sarnast teed kõigile, kes elavad pidevas stressiseisundis. Võtke aeg maha, kui vähegi võimalik. Unustage päevaks-paariks kogu oma mure ära. Mängige lauamänge, jalutage looduses, tehke sporti, heegeldage...tegelege sellega, mis iganes teile hingelähedane on. Tegelikult on see suures plaanis ainus võimalus, kuidas üldse selline pikaajaline stress ja probleem ületada ilma ennast läbi põletamata, ilma ennast hävitamata.

Uskuge mind - see mure on kahe päeva pärast täpselt samasugusena teid edasi ootamas. See ei lähe vahepeal hullemaks, eriti jõuluajal. Aga teie enda seisund on selle ajaga palju parem ja võime paremaid otsuseid vastu võtta kõvasti tõusnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar