teisipäev, 7. veebruar 2023

Ooteseisund - varsti hakkab juhtuma...

Ma olen viimasel ajal langenud nagu mingisesse standby olekusse. Elu justkui veereb omasoodu, asjad vaikselt kulgevad, aga samas on mul lähikuudel ees ootamas mitmeid päris palju olulisi sündmusi ning see kõik on mind teatud määral nagu tarduma pannud.

Peagi peaksin ma teada saama oma järgmise poole aasta kodulaenumakse suuruse (siin võib karta päris suurt hüpet, sest hetkel kehtib mulle 0,7% Euribor, aga tänane seis on juba praegu üle 3,0%), lisaks on varsti võimalik jälle oma eelmise aasta tulud ära deklareerida ning rääkimata siis eriti olulistest ja pikaajalistest võimalikest muutustest - märtsis peaks mind ees ootama arenguvestlus koos palgajuttudega ning ka aastaboonuse suurus peaks siin hiljemalt märtsi lõpuks selguma. Seega, on mida oodata.

Ning kui sellised rahalised ootused korraks kõrvale jätta, siis ootan ma väga suure elevusega ka siin hiljuti mainitud Levila artiklitesarja spordiennustusmaailma varju- ja rõõmukülgedest. Kusjuures siin ei oska ma isegi ette kujutada, kas sellest saab ka üldsuse jaoks midagi olulist või mitte. Vaadates, et Levilal on näiteks Facebookis siiski üle 8600 jälgija, siis võib eeldada, et mingit tähelepanu see siiski võiks ikka pälvida. Teatud ärevusega muidugi ootan või isegi natuke kardan neid võimalikke vastukajasid ka, mida see kõik kaasa tuua võib - anonüümsed kommentaatorid on reeglina üsnagi halastamatud.

Ja no eks siis ootan muidugi igasuguseid lokaalsemaid ja globaalsemaid suure maailma asju ka - Riigikogu valimisi, Ukraina sõja edasist kulgu, suvesoojust ja kõike muud sellist. Aga noh, need on juba sellised üleüldised teemad, mis meid kõiki suuremal või vähemal määral mõjutavad.

Muidugi ei peaks ma üldse mingi ootamisega üldse tegelema, niimoodi võib elu elamata jääda. Aga no mis sa teed - hetkel need asjad mul kuidagi väga tugevalt hinge peal on. Pealegi tuleb ju ilmselt suures plaanis rahul olla, et on vähemalt, mida oodata. Kui niimoodi analüüsima hakata, siis on mu elu ju viimastel aastatel siin liigagi huvitav ja kõrgete pööretega olnud. Vahepeal võibolla kulubki ära lihtsalt ootamine ja niisama tiksumine.

Lõpetuseks üks muusikaline etteaste logelemisest ja mitteviitsimisest, minu tuju teeb see lauluke igal juhul alati lausa imeväel palju paremaks, soovitan! 

https://www.youtube.com/watch?v=B2EI65ZEqYQ

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar