kolmapäev, 24. august 2022

Kasiinosõltlase mõttemaailma kirjeldus (autor: Artur)

Tänane jutuke ei ole minu kirjutatud. Nende ridade autoriks on teile juba tuttav Artur. Algupäraselt jagas ta neid mõtteid ühe mu postituse all. Tema lahkel loal võtsin selle aga taaskord püünele, tegin veidi keelelisi korrektiive ja avaldan eraldi postitusena. Minu meelest on see lihtsalt nii hästi ja valusalt ausalt sõnastatud protsessikirjeldus, et paremini väga ei saagi kogu seda kasiinosõltlase mõttemaailma kirjeldada. 

Mingil ajahetkel, kus võidu sagedused ilmnesid või vähemalt tundusid ilmnevat algoritmi järgi, kus pärast mõnda kaotatud summat kaasnes "Big win-ne" tihti... hakkas tunduma mingi mustri teke ja mängimine ja kaotus bilanss pigem positiivne olema! See aga viis eksirännakule, kuna lasi uskuda, et ju siis vaja pikemat kaotusmõõna, et lõpuks hakkab taas võite andma. On ka juhtunud sedasi, kus mängud annavad riburadapidi üksteise järel võite sõltumata panuse astmest - ja see on olnud tõestus, et: "lõpuks on mõõn möödas ja kasiinokassad on chakrad avanud," kuid nagu ikka pärast õnnelikke minuteid, on päevade kui mitte nädalate viisi vabalangust! Sellesama seisundi uuesti kogemine - pärast päevade viisi järjest kaotamist, on pannud klienditeenindajatele kirjutama, et: "kammoon ebareaalne ju, terve nädal teile raha kandikul toonud ja pole isegi free spinne saanud!"

Ükskõik, mida nad on vastanud, ei rahulda see tegelikult kliendi küsimust mitte kübetki, sest kasiino olemusse on juba konflikt ja ebavõrdsus alusdokumendina sisse kirjutatud. Inimene, nagu mina, kes enne mängimisega alustamist olin teadlik sellest, et neid ei koti sinu finantsseis ega sinu kaotusvalud ega ka rõõmud. Nagu sa isegi mainisid, on see business, mitte sotsiaalne tasakaalu otsiv keskkond!

Kuna teenindajad vastavad absoluutselt alati ühte ja sama teksti nagu papagoid, ei suutnud mina neid enam kuulata ja valasin oma kaotusviha nende pihta välja, mille tõttu mu konto suleti. Kuna see tundus veel enam olevat nendepoolne rahavargus ning nüüd lisaks veel mu rahad seal veel lukus, siis sai tehtud teised kontod jne.

Aga ekslik oli arvata juba seda, et su kantud raha oli seal käibena ning peaks iga hetk tagasi teenitud olema. Sedasi suurte mõõnade ajal sai teenindajaid sõimatud... muidugi mitte sellepärast, et teenindaja loll ja mitte arusaaja on, vaid ikka kaotusvalu tõttu. On mitmeid kordi vabandust palutud ja saadud seetõttu konto jätkamisvõimalused, aga kahjuks on ka ühtlasi lastud inimestel jätkata veelgi suuremate kaotustega, mida oleks suutnud blokeerimisega ennetada.

Ma kirjutasin perioodist, kus kaotasin igasuguse kontrolli rahavoogude üle, mis sinna sisse kandsin ning, kus astusin otseses mõttes nendega lahinguväljale. Muidu toksisin 10-15€ numbreid 1-3x nädalas, aga kui see kibestumise lahing valla pääses, siis panin päevas 100-300€ ja mõtlesin, et: "krt, ma võidan selle kõik tagasi ja topelt!"

Panused muudkui kasvasid ja enam ei olnud rahavoog ega vaoshoitus küsimus, vaid nõiajaht oli sellega alanud ning kindel eesmärk võita nii suur summa, et neile ära teha või vähemalt võitjana välja tulla... see oli mu mängimise karjääri üks kõige haiglasem periood üldse, kus muutuski see haiguseks - täielik enesekaotus. Ja seda pettumust nad kahjuks ei korva - isegi mitte ükski "Big Win", summa suurus ei kompenseerinud enam kaotatud summat!

Alles nüüd olen ajas tunnistanud, et selle lahingu võitsid nemad ja tuli nende ees kaotust tunnistada.

Siit aga pärast pikka kahetsust ja väikseid atendaate uuesti proovida, on üks pisike mõistmine sellest mind välja aidanud: milleks nendega üldse lahinguväljal kohtuda, kui tulemus ette teada. Milleks nendega uuesti sõlmida lepingud, kui nad ette on loonud kliendile ebavõrdse seisu. Kahjuks vaid tänu kahetsusele suutsin sellest fiktsioonist üldse välja kasvada ehk nendest lahti lasta ning isegi mitte proovidagi nende poole vaadata. Muidugi oleks võinud mind aidata lahinguväljal terapeudid, psühholoogid ja nõustajad, aga ma jäin lahingusse täiesti omapäi ja alles hiljem tuli ratsavägi appi! Neid hasartmängu platvorme ei huvita inimene personaalselt, vaid neid huvitab VAID su raha - siit saate järeldada, mida soovite. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar