reede, 15. jaanuar 2021

Ilusast ilmast ja blogi statistikast

Päike paistab! Ilm on küll päris märkimisväärselt külm, aga ikkagi - päike paistab. Aknast vaadates on väljas ikka meeletult kaunis. Minu meelest alahinnatakse ilma mõju meeleolule ja töövõimele. Vähemalt siin põhjamaades, kus me elame, on sellel kõigel ikka päris suur tähtsus. Kui järjest on 2-3 nädalat sombusust ja halli taevast, siis mõjub selline ootamatu päikesekiir nagu tõeline palsam. Mõnus. Eks sellel kõigel on muidugi omad negatiivsemad küljed ka - meie pere auto näiteks täna käima ei läinudki ja laps jäi lasteaeda viimata. Aga pole hullu, täna on reede ja ei juhtu midagi enneolematult halba sellest kõigest.

Tegelikult tahtsin teiega aga natuke oma blogist rääkida ja veidike ka statistikat jagada. Hea meel on mul muidugi ka selle üle, et üleeilsest on vähemalt ajutiselt taaskord Google oma reklaamid tagasi keeranud ja vaikselt on neid klikke ja sente ka siin tiksunud. Samas on endiselt hoiatus "The number of ads you can show has been limited. For details, go to the Policy center" üleval, seega ilmselt ei pruugi see taaskord lõplik olla.

Niisiis, blogi statistika numbrid 2020. aasta septembrist detsembrini on järgnevad.


Tegelikult ei ole septembri numbrid muidugi kaugeltki korrektsed, sest Google Analytics sai mul seadistatud alles paar nädalat pärast blogiga alustamist ja seega on sellest statistikast puudu esimeste päevade hiigelsuured numbrid (kahel päeval järjest üle 5000 külastuse). Sama lugu on teatud mõttes ka AdSense kontoga, mille osas sain ma Google heakskiidu alles kolmandal-neljandal korral. Küll polnud nad rahul minu kujundusega, siis ei meeldinud neile paigutus ja nii edasi. Ega nad selle kõige selgitamisel väga detailsed ei ole ja selle kõige tööle saamine oli paras peavalu. Kui mu lugejate seas leidub AdSense kogemustega inimesi, siis selles osas nõu ja kogemusi vajan küll väga kõvasti. Et millele võiks tähelepanu pöörata ja mida teha, et Google lõplikult mu trafficuga rahule jääks. Kirjutage mulle. Igal juhul nagu näha sellest tabelist, siis tegelikult oleks nendel reklaamiklikkidel kõvasti potentsiaali mulle abiks olla.

Aga sellised need seisud siis hetkel on. Meel on hea, nädalavahetus on ees ootamas, hetkel ühtegi laenu võlgnevuses ei ole, ilm on kaunis. Seda kõike tuleb ära kasutada, et akud võimalikult täis laadida ning seejärel on juba lihtsam ka raskemate aegadega tõtt vaadata. Võitlus jätkub!

2 kommentaari:

  1. Tervitus, hr võlglane.

    Ma olen Sinu blogi lugenud algusest peale, enamjaolt kõik sujuvalt läbi. Sa teed head asja. Olen enam kui kindel, et paljud eestlased on võlgades, kes vähem , kes üle pea. Ja kes keskmiselt (mina). Hoian Sulle pöialt.

    Impressive oli su 4 kuuga 100k lugejat - eesti mõistes on see jackpot.

    Ma loodan, et sa ei pahanda, kuid tegin enda tagasihoidlikus elublogis sulle reklaami - - -> https://m2ngeldesl2bielu.blogspot.com/2021/01/kuidas-mul-laheb-2021.html

    Ole tubli, hoian sulle pöialt!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere. Aitäh pöialt hoidmast! :) Ei ole mul ühtki põhjust pahanda selle reklaami peale. Edu ja jaksu sullegi!

      Kustuta