teisipäev, 22. detsember 2020

Sada tuhat

See postitus on tegelikult oluline ilmselt ainult mulle endale, aga ma jagan seda rõõmu siiski. Antud blogi olen tänaseks kirjutanud juba 3,5 kuud. Selle ajaga on kokku tulnud 118 postitust, aga ma poleks iialgi arvanud, et juba sel aastal juhtub hetk, kus mu blogi külastatavus ületab mu "pahade laenude" summat. Aga see juhtus. Ja nüüd on see number juba lausa 6-kohaline. 

Ei tea, kas peaks minema nüüd uut laenu võtma, et uuesti normaalne tasakaal saavutada. See viimane oli siiski nali :) Aga eriline verstapost on ületatud ikkagi ja vähemalt natukenegi hingerõõmu see mulle pakub. Vähemalt läheb see blogi inimestele korda ja ma tõesti loodan, et inimesed leiavad siit vaimujõudu ja samas ka praktilisi nõuandeid, kuidas oma võlakoormaga hakkama saada. Kui vaid saaks kuidagi nüüd selle Google Adsense osas ka asjad klaariks. Kord nad lubavad mu lehele reklaame, siis jälle mitte. Hetkel kahjuks on jälle ajutiselt limiteeritud nende näitamishulk, aga endiselt pole nad mulle ka teada andnud, et ma oleks mingeid reegleid rikkunud. Võta sa siis kinni, see jant kestab juba alates 6. novembrist ja siiani vähemalt lahendust vist ei paista. Aga võitleme edasi!

3 kommentaari:

  1. Vaat mis huvitava blogi leidsin :)

    Tegin isegi mõned kuud tagasi kiirlaenu teemal ühe postituse. Ehk aitab muutustele kaasa: https://elvar777.blogspot.com/2020/09/paitsed-pahe-kiirlaenudele.html

    VastaKustuta
  2. Müts maha sinu ees. Olen sama orgi otsas. Tänu kiirlaenudele ja kasiinole ja valedele valikutele olen hetkel elus kaotanud kõik mis oluline. Pere.
    Võlgadest saan kuidagi lahti...neid üle 18k. Aga pere kahjuks tagasi ei saa. Siiski loen huviga ja loodan et saan nii mina kui sina klaariks.

    Edu.
    A.

    VastaKustuta