pühapäev, 22. november 2020

Värsked uudised Bondora lepingute kohta

Olukorrad muutuvad nii kiiresti, et eelmine postitus võlamenetluste ülevaate kohta võttis mul nii kaua aega, et selle jooksul muutus Bondora lepingute osas nii mõndagi. Jooksev võlgnevus on tänu teile, mu kallid lugejad, tasutud!


Need on ülekanded, mis on sinna kontole tehtud. Jooksev võlgnevus oli 17.11 seisuga mul seal 323,74 EUR koos kahe 5-eurose trahviga. Pärast tänast 150-eurost ülekannet tõusis teie toetus kokku 295 EUR peale. Ma lisasin sellele kõigele enda poolt juurde 28,74 EUR ja nüüd ongi vähemalt ajutiselt Bondoraga kõik taas joonel. Aitäh kõigile, kes oma panuse on andnud! Kuna aga laenulepingud ise on endiselt jõus ja "elus", siis ülekandeid puudutavat infot ma veel maha ei võta. See kõik jääb endiselt kehtima.  Iga järgnev euro läheb juba põhiosa katteks. Pean tunnistama, et ma olen täiesti šokis sellest, kui abivalmis võivad Eesti inimesed olla. Ma ei suuda teid kõiki ilmselt mitte kunagi piisavalt tänada ja seda karmavõlga, mis ma siit endale kogun, maksan ma veel elu lõpuni tagasi. Aga ma teen seda ülima hea meelega! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar