kolmapäev, 14. aprill 2021

Aprill 2021 numbrites

Enne, kui ma siin lähipäevil ühe enda elu ja ka blogi puudutava pommuudise teatavaks teen, püsiks veel veidike argisematel radadel. Võtaksin selle aprillikuu kokku oma arvete ja laenudega seotud numbrite osas. 

Aprill oli selles osas veidi segane kuu, et seoses erinevate laenulepingute muutmiste ja pikendamistega tuli mul maksta omajagu ka lepingutasusid. Selle kõige tõttu ei paista see kuu veel nii hea, kui ta tegelikkuses edaspidi olema hakkab. Samas, vastukaaluks olin sunnitud omaraha.ee osamakse seekord edasi lükkama (maksin täiskuumakse asemel vaid 6,08 EUR). Aga kõik arved on tänaseks tasutud ja pilt on järgmine:

Seekord siis tegelikult see "intress" on natuke petlik pealkiri, sest see sisaldab ka muid laenukulusid. Aga suures plaanis pole see oluline. Nendest summadest siis kodulaenu osakaal oli 467,50 EUR kogumakse ja 292,64 EUR põhiosa. Seega, kõigi ülejäänud laenude numbrid on: 1759,17 EUR kogukulu ja põhiosa sellest oli 552,47 EUR.

Bondora kanded on viimasel ajal pigem järjest harvemaks jäänud, aga see on tegelikult igati okei. Mõned ülekanded tulevad aegajalt ka teisi kanaleid pidi. Minu suurim kummardus ja tänu teile kõigile, kes te mind sellel teekonnal endiselt toetate, nii rahaliselt kui ka vaimselt. 

Aga selleks korraks ongi kõik. Nüüd püüan natuke seedida kõike seda, mis minu elus viimastel nädalatel tegelikult juhtunud on ning püüan selle kõik üheks postituseks kokku vormistada. Jääge lainele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar