esmaspäev, 25. jaanuar 2021

Jaanuar 2021 numbrites

Vahelduseks üks postitus ka sellest, mis seisus ma tänaseks olen. Lisaks ka väike ülevaade jaanuari laenumaksetest.

Seis on selline, et nagu juba varasemalt sai öeldud, siis jaanuariks oli mul rahaline kate olemas tänu preemiale, lisatöödele ja tänu adsense rahadele. Hetkeseisuga paistab, et ka veebruar ja märts peaksid saama kaetud. Lisaraha peaks tulema taas paari lisatööga, adsense on õnneks täie hooga käima läinud (eelmisel nädalal sain lõpliku kinnituse, et minu blogi trafficuga on kõik OK ja ma ei ole enam uurimise all - isegi hoiatusteade kadus ära), tuludeklaratsiooni raha peaks veebruari lõpus/märtsi alguses laekuma ja veebruari alguses saan siis nüüd esimest korda ka veidike suurema palga (meil makstakse palka uue kuu alguses eelmise kuu eest ja uus palk hakkas kehtima alates 01.01.2021).
Jaanuarikuu osamaksed jagunesid mul järgnevalt.



Siin tuleb ilmselt eraldi välja tuua, et kodulaenu vastavad numbrid (need peituvad nende KOKKU üldnumbrites) olid: osamakse 467,50 EUR; põhiosa 285,24 EUR ja intress 182,26 EUR - seega ilma kodulaenu arvesse võtmata oleksid need numbrid: osamaksete summa: 1844,53 EUR; põhiosa maksete summa: 581,75 EUR ja intressiks kulus 1262,78 EUR. Nagu siit siis ilmekalt näha, maksan ma praeguses seisus kokkuvõttes intressi oluliselt rohkem kui põhiosa. Selline see reaalsus hetkeseisuga on. Sellises stiilis ülevaadet püüan nüüd hakata andma iga kuu lõpus.

Üht asja pean veel siinkohal rõhutama - Bondora on mul hetkel maksepuhkusel. Seal on mu praktika selline, et ma ise hoolitsen selle eest, et intressimakse saaks makstud ning kõik lugejate toetussummad lähevad otse põhiosa vähendamiseks. Selles tabelis kajastub aga vaid intressimakse, mis siis igakuiselt peaks tänu põhiosa jooksvale vähendamisele järjest vähenema. Jaanuaris kulus Bondora intressideks 138,73 EUR.

Üks väike üleskutse ka siia lõppu - kui märkate siin blogis mingeid kahtlaseid reklaame või laenudega seotud reklaame, siis palun andke mulle võimalusel sellest teada. Aitäh neile inimestele, kes seda juba omal initsiatiivil on teinud. Olen püüdnud igasugused kiirlaenudega seotud reklaamid juba eemaldada/blokeerida, kuid täna näiteks pöörati mu tähelepanu ka teatavatele petuskeemidega seotud reklaamidele (Baskaro OÜ). Kui jääb veel midagi sarnast silma, siis minu postkast ootab vastavaid teateid. Võiks ju öelda, et mis vahet seal on, reklaam on reklaam, peaasi, et sendid tiksuvad. Aga mingi eetilisus ja kvaliteet võiks siiski ka nende osas olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar