reede, 11. september 2020

HAMPI

HAMPI - Hasartmängupiirang. Piirang, mille inimene saab endale ise määrata, et ta ei saaks enam käia päriskasiinodes ja ei saaks ka online kasiinodes panustada, pokkerit mängida, mänguautomaatidel keerutada, bingot mängida... Oma olemuselt on piirang üsna paindlik - jagatud kolme kategooriasse (loto, toto ja õnnemängud). Mina jätsin endale loto alles, aga kõik muu panin kinni. Kinni vähemalt 3 aastaks. Piirang ise on tegelikult tähtajatu, aga seal on võimalik määrata, millal on õigus taas see piirang maha võtta (miinimum pool aastat, maksimum 3 aastat). Mina valisin seega maksimumi. 

Kuidas see siis päriselt välja näeb?
Pärast piirangu seadmist (see käib siit: https://www.emta.ee/et/eraklient/maa-mets-soiduk-kutus-hasartmang/hasartmangude-mangimise-piirangu-seadmine) läheb umbes 24h, millal see jõustub. Pärast seda saab endiselt küll online kasiinolehtedele sisse logida, kuid seal mitte midagi mängida ei saa. Kuvatav hoiatus on midagi sellist:
Päriskasiinode kohta ma nii täpset infot ei oma, seal olen oma elu jooksul kokku käinud 2-3 korda ja sedagi vaid pokkeriturniiride tõttu. Automaate ei ole ma seal iialgi mänginud.
Kas see piirang ka toimib? Jah, aga... Kui mängida vaid Eestis litsentseeritud saitidel, siis toimib ideaalselt. Kõik piirangud, mille oled endale seadnud, need ka toimivad.

Tehniliselt on loomulikult võimalik mängida sadadel ja tuhandetel muudel saitidel, millel Eestis litsents puudub. Mind ei ole see aga mitte kunagi köitnud ja seda ust ma üles otsima pole hakanud.

Minu jaoks see piirang lõplik ja salakäike ma endale tekitama ei hakka.
Reaalselt toob see samm teatud mõttes hingerahu. Ta tekitab automaatselt juurde vaba aega. Kasvõi lastega tegelemiseks, lugemiseks, lisatööde otsimiseks ja tegemiseks. Päästeplaanide koostamiseks.

Tunnistan ausalt, et enne selle piirangu seadistamist püüdsin ma end petta. Ma olin küll kõikides kohtades määranud sissemaksu või kaotuspiirangud, aga neid sai iga 48 tunni järel muuta või maha võtta. Ja aegajalt lihtsalt oli nii häid boonuspakkumisi, et ma lihtsalt pidin neid maha võtma. Muidugi ei lõppenud need käigud kunagi positiivselt. Seega, reaalselt toimibki ainult HAMPI.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar